Optimizare SEO off-page prin Link Building / Backlinks

link building

Unul dintre cei mai importanti factori prin care un motor de cautare decide care sa fie ordinea site-urilor afisate in pagina cu rezultate (SERP) este numarul de link-uri – backlinks – catre aceste siteuri de pe alte siteuri indexate; de asemenea, foarte important este si tipul de link dintre cele doua siteuri cat si continutul si constructia siteului care trimite catre siteul nostru. In principiu, fiecare link de calitate catre siteul nostru este vazut ca un vot pentru acest site. Procedura prin care se obtin aceste linkuri externe si prin care se construieste un profil de linkuri pentru siteul nostru se numeste link building. Acest link building reprezinta principala activitate a etapei de seo off-page. Primul mod in care se obtin aceste linkuri este inscrierea site-ului in directoare web; aceasta este cea mai simpla solutie de a optimiza un site cu buget redus.

     Link-building-ul este întotdeauna cea mai importantă parte a jocului numit SEO. Este posibil să ai un rank mai înalt în Google fără content bun, dar nu fără backlinks de calitate. Prin urmare, obtinerea de backlinkuri de calitate pentru siteul dvs este primul lucru pe care trebuie sa il faceti atunci cand doriti sa ajungeti in prima pagina a motoarelor de cautare.

 

Cum efectuam Link Building – Pachete Backlinks

Atunci cand efectuam link building acordam atentie personala fiecarui proiect in parte; intrucat in SEO e f important sa ne focalizam pe anumite cuvinte cheie, ne straduim sa intelegem scopul pe care il urmariti in afacerea dvs si sa cream o strategie unica si optima. De asemenea, la oricare pachet SEO cumparat, va realizam o analiza SEO on-page de baza pentru siteul dvs si va oferim solutii pentru optimizarea lui; optimizarea seo on-page si cea off-page trebuie sa mearga mana in mana.

Pachetul A: Inscriem website-ul dvs in 100 de directoare web romanesti de calitate (dintre care 80 de directoare cu link-uri de tip dofollow si 20 de directoare cu link nofollow), SEO friendly, si fara solicitare de backlink reciproc. Selectia celor 100 de directoare web in care inscriem am facut-o din peste 1500 de directoare romanesti, eliminandu-le pe cele nefunctionale, care nu au mai aprobat linkuri noi de mult timp sau care cer link reciproc. Rata de aprobare a inscrierilor in aceste 100 de directoare web este de cca 80%.
Inscrierea se face manual de catre un operator uman, se folosesc 10 titluri diferite și 10 descrieri diferite alcatuite pe baza cuvintelor cheie (pentru care se doreste aparitia in primele pagini Google) stabilite impreuna cu beneficiarul. Cuvintele cheie vor fi selectate in functie de numarul de domenii existente raportat la numarul de cautari lunare in Google pe acel cuvant cheie. Ritmul aproximativ de inscriere este de 2 directoare / zi (deci tot procesul va dura cam 2 luni), obtinand in felul acesta o crestere organica, naturala, foarte apreciata de Google.
Pretul acestui pachet este de 300 lei.
Acolo unde directorul web permite, inscriem fiecare site si cu pagini interne pe care vreti sa le optimizati, nu doar cu prima pagina (home page sau index.html). Pentru a inscrie si alte pagini ale sitului dvs in 10 de directoare web (din cele 100), pretul este de 30 lei / pagina.

Pachetul B: Inscrierea site-ului dvs in 100 de directoare web straine, (90 de directoare cu linkuri dofollow si 10 cu linkuri nofollow), seo-friendly, cu rata de aprobare de 90%. Pretul este de 300 lei. Ritmul de inscriere este de 4-5 directoare / zi (deci tot procesul va dura cca o lună). Acest tip de inscriere se adreseaza in primul rand site-urilor straine sau cu continut in alte limbi decat romana, dar poate fi aplicat si siteurilor romanesti care doresc sa aiba mai multe backlink-uri valoroase.

Pachetul C: Redactare si publicare de articole SEO cu cate 2 linkuri dofollow (pe cuvinte cheie) catre siteul dvs publicate pe 12 bloguri cu IP-uri diferite din Romania. Aceste bloguri (directoare de articole) sunt destul de bine optimizate pentru motoarele de cautare (au DA si PA in jur de 20), iar vechimea este intre 4-5 ani. Ele sunt bloguri generaliste, dar impartite in foarte multe categorii si subcategorii. Fiecare articol va contine un text original de min 500 de cuvinte si o poza (de asemenea optimizata seo).

Tarifele pentru advertoriale in aceste bloguri sunt:
redactarea si publicarea de catre noi a unui articol – pret 100 lei;
publicarea unui articol (original) scrise de dvs – pret 70 lei;
Una dintre cele mai noi si eficiente metode de optimizare seo pentru un website este prin link building contextual; aceasta se realizeaza punand linkul chiar pe cuvantul cheie din continutul acelor articole SEO (denumite si advertoriale SEO) scrise special pentru siteul vizat.

link building

Aceste articole / advertoriale scrise de noi pot fi traduceri ale unor alte articole preluate de pe alte siteuri straine. De multe ori articolele pot sa nu fie scrise in cel mai pur stil literar, pentru ca scopul lor nu este unul artistic. De asemenea, ele nu au un scop implicit de a furniza informatii noi cititorului, asa cum sunt stirile de exemplu.

Aceste articole SEO au ca unic scop sa transmita o anumita autoritate (sau cum se mai spunea – PageRank) sitului dvs. Foarte importante la aceste articole sunt urmatoarele caracteristici: varsta domeniului, autoritatea domeniului DA si a paginii PA (sau rangul PR ori MOZ al siteului), iar linkul sa nu aiba atribut nofollow. Deci intelegem ca aceste articole trebuie sa atinga mai mult anumiti parametri tehnici decat literari.

Mai mentionam ca doar jumatate din articolele de pe aceste bloguri au linkuri externe, deci pentru fiecare articol cu link publicat, noi mai publicam inca un articol fara link (de obicei in aceeasi categorie). Alt aspect important este ca nu publicam articole cu link extern catre un anumit site in toate cele 12 bloguri, ci doar in maxim 5 bloguri; in felul acesta evitam ca cei de la Google sa considere ca aceste bloguri ar face parte dintr-o retea privata, lucru nedorit de ei.

Pachetul D: Link building in colaborare cu o companie SEO internationala. Aceste pachete SEO pot fi comandate de mai multe ori, pana se ating rezultatele dorite.
D1. Un pachet de cateva sute de linkuri diverse provenind de la siteuri web 2.0, forumuri, retele sociale, wiki, comentarii pe bloguri, documente pdf, imagini. Acest mix de linkuri ofera in primul rand diversitate, ceea ce este apreciat de google. Pret 100 euro.
D2. Un pachet de cateva sute de linkuri provenind de pe domenii .edu si .gov. Aceste linkuri au o autoritate foarte mare pentru motoarele de cautare. Pretul este de 100 euro.
D3. O schema complexa convergenta (piramidala) de link building, pe 2-3 niveluri, focalizata pe anumite cuvinte cheie. Scopul ei este sa canalizeze foarte mult link juice catre siteul dvs. Este deosebit de eficienta atunci cand vrem sa optimizam un site doar pentru 2-3 cuvinte cheie cu concurenta foarte mare. Pretul este de 100 euro.

Pachetul E – SEO MAX. Daca ati citit deja ce contin pachetele de mai sus, dar nu stiti ce este mai bine sa alegeti pentru siteul dvs, atunci va oferim varianta ideala: in schimbul unui abonament lunar de 100-200 euro, ne vom ocupa noi de optimizarea SEO a siteului dvs aplicand in mod optim pachetele de mai sus, intr-un anumit ritm si o anumita ordine. Ne vom ocupa de siteul dvs inscriindu-l in directoare, publicand articole cu link catre el si cumparand backlinks de calitate de la alte agentii SEO romanesti sau straine, dar si aplicand alte tehnici seo. In felul acesta siteul dvs va urca in mod constant in SERP si va beneficia de optimizare SEO de calitate atat on-page cat si off-page. Dvs nu trebuie sa va preocupati de nimic, doar urmariti cum siteul dvs urca de la o luna la alta in paginile cu rezultate google.

Pt a vedea cateva exemple de site-uri pe care le-am optimizat vizitati pagina Portofoliu unde puteti vedea si rezultatele obtinute.

The sky is the limit

Cu cat un site este mai bine optimizat pt motoarele de cautare si cu cat are mai multe backlink-uri valoroase catre el, cu atat va urca mai mult in SERP si se va apropia de prima pagina in Google. Teoretic, orice site poate ajunge in prima pagina Google pentru anumite cuvinte cheie, insa depinde si de concurenta. Trebuie sa tineti cont de faptul ca tot mai multi proprietari de siteuri isi optimizeaza SEO siteurile lor si investesc sume considerabile pentru a ajunge si a se mentine in prima pagina. Pentru a ii depasi trebuie sa alocati un buget comparabil cu al lor sau sa alegeti alte cuvinte cheie unde concurenta este mai redusa. Marile companii investesc lunar sute sau mii de euro in pachete SEO pentru a cumpara linkuri externe si a se mentine in prima pagina a motoarelor de cautare, deci atunci cand alegeti sa ajungeti in prima pagina trebuie sa alocati un buget corespunzator cautarii acelor cuvinte cheie. Noi va putem ajuta oferindu-va liste cu cele mai cautate cuvinte cheie pe internet din domeniul dvs si cu gradul de concurenta pe care il au; dvs decideti pe care le alegeti. Alocand apoi bugetul necesar, succesul va fi de partea dvs!